Garantija un serviss

Garantijas noteikumi un servisa centru saraksts

1. Visām www.agrolatvija.lv iegādātajām precēm ir ražotāja noteikta kvalitātes garantija.
2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir vismaz 24 mēneši fiziskām personām un 12 mēneši juridiskām.
3. Informācija par ražotāja noteikto garantijas termiņu konkrētajai iekārtai skatīt pie preces apraksta, ja informācija nav norādīta pieprasiet, to konsultantam.
4. Garantija neattiecas uz precēm vai to daļām, kam raksturīgs dabiskais nolietojums.
5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un paredzētajiem mērķiem.
6. Juridiskām personām tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
7. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā);
7.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai arī zvanot pa telefonu +371 20019555 vai rakstot uz e-pastu: info@agrolatvija.lv
8. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
8.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
8.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
8.3. dažādi mehāniski bojājumi, kas ietekmē preces lietošanas kvalitāti;
8.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, nepareizi lietotas degvielas vai smērvielu dēļ;
8.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas, patvaļīga motora regulēšana;
8.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
8.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
8.8. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
8.9. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
9. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
9.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu.

Cub Cadet autorizētie dārza un meža tehnikas servisa centri

Izvēlies savai atrašanās vietai piemērotāko servisa centru un piesaki remonta, apkopes vai garantijas servisu jau tagad!

Solo by Al-Ko autorizētie dārza un meža tehnikas servisa centri

Izvēlies savai atrašanās vietai piemērotāko servisa centru un piesaki remonta, apkopes vai garantijas servisu jau tagad!

Stiga autorizētie dārza un meža tehnikas servisa centri

Izvēlies savai atrašanās vietai piemērotāko servisa centru un piesaki remonta, apkopes vai garantijas servisu jau tagad!

Atceries: Lai iegādātā tehnika kalpotu ilgi un nevainojami vienmēr pirms tās lietošanas iepazīsties ar ražotāja pievienoto lietošanas instrukciju. Lietošanas instrukcijā būs norādīta tāda, būtiska infomācija, kā apkopju darba stundu intervāli, pareizas iekārtas lietošanas principi un cita informācija